Tuesday, December 16, 2008

Poslednji prokleti romantik!


Oduševljavam se reakcijama mojih prijatelja na moja dela! Iako još nisu objavljena ja već imam fanove! Ej čisto da se zna, iako ste u predpremijeri već upoznali moja dela, moja Mic čak u mojoj interpretaciji, ipak ćete morati da kupite knjigu kad jednog dana budem objavila sva svoja sabrana dela! :) Šalim se! Dobijate na poklon i to sa posvetom! :) Ipak ste mi najveća podrška i lepo je znati da imam prijatelje koji su uvek uz mene i koji se pronalaze u mojim delima i uživaju u istim! Hvala vam: M.M.x2 i N.P.x2
Ic-zaljubljena umetnička dusica

2 comments:

Mic :) said...

I moja imenjakinja je fan? A verislava? :)

Ivana Mladenović said...

Tek sam sad videla comment, nakon 100 godina, pa Vera jos nije imala tu cast da cuje neko od dela!