Saturday, February 21, 2009

18


Kada sam razmišljala o danu 19.02.2009. zamišljala sam neku verziju "Ajde ne!" Ali nije tako bilo! Bio je to jedan lep snežno beo dan, dan na koji sam ja u 12:30 postala punoletna! I kao što rekoh nebrojeno puta ja sam odgovorna za ovaj sneg, naručila sam malo kao poklon za rodjendan, ali sam količinski izgleda preterala! Ups! :) I na pitanje "kako je sad?" i "šta se promenilo?" mogu samo da kažem "Ostala sam uvek ista!" Jedino što osećam je neko rasterećenje, jer mi je taj datum bio kao neki deadline, i sada kad sam preživela taj krajnji rok koji sam sama sebi nametnula osećam se slobodno, oslobodila sam čak i sve svoje misli! I sada mogu sve što hoću! I lepo mi je, srećna sam, slobodna, volim svoje punoletstvo, i ne mogu da verujem da je tako, nikad nisam razmišljala na taj način, a još manje verovala da ću obožavati svoje punoletstvo!!! I sneg pada all over again a ja sam kao rodjena all over again i neopisivo srećna nakon mnogo dugo vremena!!!

5 comments:

Dejan Pejčić said...

E, pa, srecno punoletstvo! :)
I, naravno - hvala na snegu!! I ja sam ga sa nestrpljenjem cekao! ;)

Ivana Mladenović said...

Hvala puno! Sa "malim" zakasnjenjem! Drago mi je da je jos neko uzivao u snegu! :)

Dejan Pejčić said...

hehe :)
da, sada uživam(o) u kiŠi :D

ТоМЦаа said...

А то беше онај снег који је падао и падао и падао па сам ја после морао да чистим и чистим и чистим ону стазу испред куће?!? Баш негде у оно време кад се моја јединствена разболела па није могла да наврати до мене из неког тамо разлога (не знам ни сам више...)
Штета што тад ово нисам читао да ти честитам нови почетак. И опраштам ти ону вејавицу :)

Ivana Mladenović said...

Nikad takvog snega!
Naravno da mi se oprašta, to je bio rodjendanski poklon!