Tuesday, March 17, 2009

Ne znam...

Ona

Umela je kišobran otvoren da nosi
a ni otkuda ni traga od kiše!
Sa olovkom u ruci i cvetom u kosi
umela je noćima da sedi i piše!

Znala je da voli puno i nespretno,
i tom ljubavlju da se inspiriše!
Sedim na prozoru, pogledam setno
odraz svoj u oknu, nje tu nema više!

Nestala je sa snovima svim,
sa u pisanju provedenim noćima,
sa inspiracijom, i poznatim onim,
onim sjajem u krupnim očima!

Sa prozorskog okna razliva se kiše kap,
od kada je nema kiša neprestano lije,
u mojoj duši za njom uvek će se čuti vap
i pitanje zašto u odrazu mom vi
še nije?

Ivana Mladenovi
ć

7 comments:

Ivana Mladenović said...

I evo i prve moje pesme na blogu!

Dejan Pejčić said...

uh, dobro je, barem jos uvek pises! ;)
ja mislim da si samo... pa, odrasla? :)
a na tebi je da nadjes gde se sakrila "ona", tj. dete u tebi...

jesam li barem blizu sa pretpostavkama? :)

Dejan Pejčić said...

e, da... zaboravio sam da napomenem da mi se pesma stvarno svidja!

Ivana Mladenović said...

Svidja mi se ova tvoja konstatacija
"ja mislim da si samo... pa, odrasla? :)"
Pa sasvim je verovatno! Nisam ocekivala! I jos uvek zivim u nadi da ce sa prolecem i ONA da se ponovo vrati!
Drago mi je da ti se dopada pesma!

Dejan Pejčić said...

ja se obavezno u prolece zaljubim... prolece je cudno godisnje doba :) tad sve funkcionise i sve uspeva :) mozda i tebi uspe da 'je' (se? :) nadjes.
a to da si odrasla - to je, ipak, delimicno bila sala; ne verujem u to da mozes da odrastes preko noci :) pa, tek si oduvala 18. svecicu sa torte, imas jos vremena za odrastanje, zar ne? ;)
e, hvala i tebi na komentarima, drago mi je da ti se svidjaju moje pesme ;)

Ivana Mladenović said...

I sad zaista zivim jedni s tom nadom da cu s proleca da "podetinjim"!
Nije to preko noci, jednostavno, ljudi se menjaju. Ne mora nuzno biti odrastanje, jednostavno sam se promenila!

Dejan Pejčić said...

tu si sasvim u pravu - ljudi se menjaju :)
Girl... you'll be a woman... soon :)