Monday, July 27, 2009

Ako sam dobra nisam glupa!!!

Koliko mi puta samo padne na pamet da nešto zapišem ovde, a sve nekako nemam vremena...
I da, da počnem... U poslednje vreme ne prestajem da razmišljam o onoj čuvenoj "Dobar i budala braća rodjena." Žalosno, ali istinito. Koliko je neko dobar baš toliko ga svi gaze, ni manje ni više! I baš toliko ga ne poštuju. I koliko je neko dobar baš ni za toliko stotina godina mu niko nikada neće reći hvala, ni jedno jedino hvala. Najobičnije hvala. Za svu ljubav, možda tihu, ali bezuslovnu ljubav, za sva žrtvovanja, za sve ustupke, za sve usluge, za od srca pruženu pomoć, za sve one male sitnice... Za sve... Ne! Ni jedno jedino hvala! Ali sve ima svoje granice, pa i dobrota. Pustiš, pustiš, i puštaš ljude da te gaze, ideš kao nekom linijom manjeg otpora, i onda taj neko nagazi samu granicu tvoje dobrote, samo je malo nagazi i onda pukne film, i oteraš ih sve da ne kažem gde... I onda, kada zapušiš usta svima, i kada svi zaneme u njihovim očima vidiš nešto što do tada nisi video, vidiš poštovanje! Poštovanje i nemi aplauz... Ali aplauz za samo taj jedan momenat, momenat u kome ti je pukao film. A za sve one trenutke dobrote? Svašta! Pa tad si bio budala!

13 comments:

MM blogeri said...

hehe, sad citah ovo, i nije lose... razlika izmedju glupog i pametnog je u tome sto je pametan glup u onim stvarima u kojima je glup pametan....hahahahahah...ovo je izletelo iz mene :)

Ivana Mladenović said...

hahaha
duboke misli mislimo! :)

Ivana Mladenović said...

Nini-the smart one!

MM blogeri said...

Da bre, mislimo toliko duboko, da kad pogledas dole, nema ni jedna dublja misao :):)... e, a ti stalno ovako se liricki razvijas kroz ove price, pesme i novele...???

procirah malopre pesmu "Ona"... bas je cool... to jest hladnjikavo dobra... dapace :)

Ivana Mladenović said...

Pa da, "Ona" je jedina posvecena bas samo meni. Drago mi je da ti se svidja!
Pa trudim se, kad god imam inspiraciju, i kad god imam kome da posvetim ta svoja dela. I da, ima medju njima i neko posveceno tebi.

MM blogeri said...

E, pa sad, barem ces mi reci mesec u kom sam se "posvetio"... i dosta kasno saznajem s obzirom na to da je meni posveceno :), moracu da primetim... sutra cu ovaj blogic da temeljno obradim i vidim ima li mesta za literalne sugestije i semanticke ispravke, pa se mozda i oglasim...

a inace, mislim da je jako lepo sto posvecujes price nekim ljudima, i ja sam to u srednjoj skoli bas puno radio.

Ivana Mladenović said...

Ko kaze da sam ja to objavila ovde? :)
A to sto si kasno saznao, izvini!
Ne zaista, ovde objavljujem samo ove duboke misli, retko sta od pesama i novela, samo ovu koja ti se dopala, ostale cuvam, pomalo sebicno, ne znam da li mi stite autorska prava ovi na blogu, pa onda ne smem da rizikujem! :)))

Dejan Pejčić said...

tužno, ali potpuno istinito...

MM blogeri said...

E, malo cu da skrenem s teme, da nije slucajno ovaj lik Dejan Pejcic svojevremeno bio u Divljani u skli za mlade matematicare... ja mislim da smo ga tamo zvali Sfera ? :)

Dejan Pejčić said...

da ostanem on-topic u offtopicu:
pa, bio sam tamo, bio sam jos sfericnijeg oblika nego sad :) a i u to vreme sam, od prilike, citao roman "Sfera"... vrlo je moguce :D
ko god ti bio... :) :)

ТоМЦаа said...

Не могу а да не прокоментаришем последњих пар коментара: како се математичари очас посла препознају =)
"разлика између глупог и паметног"... јако паметна мисао, свака част skywalker :)
А теби, Ивана, шта да кажем... Док не дође до пуцања, они паметно паметни то не примећују. А онда паметно паметни постану још паметнији па ови паметно глупи или глупо паметни (или и једни и други, ко зна ко је ту ко?!) могу само да им се диве (или, што каже наш народ, да им пљуну под прозор). Надам се само да си неке ствари уочила и почела да мењаш на време... Мада никад није касно. Ваљда.

MM blogeri said...

Thanks man, kao sto rekoh, samo je izletelo iz mene :)...pametna misao :)

Ivana Mladenović said...

To su elektronci, ali tu si, blizu... =)
Ma nije kasno, nego me uvek zajebu, puste me da se malo zaboravim, i opet...