Thursday, June 24, 2010

Još samo malo

Trenutno sam samouverena. Baš me drži to raspoloženje.
Mislim da je to dobro, jer ako ja ne verujem u sebe, ko će drugi?
Privodim kraju pripreme, štrebuckam, štrebam, i razvaljujem se od štrebanja!
Ne znam samo kako ću posle, šta ću da radim celo leto, nezamislivo mi je da će i taj prijemni, za koji se toliko spremam da prodje. Ne mogu da zamislim leto, ne mogu...
Ic kandidat 86F.
Primaju 60, inače.
Prijavile smo se danas, Nadja na medicini, ja na farmaciji. Posle smo išle da se ljuljamo.
Plavo nebo, iznad nas, sunce, da, da, sunce, sunčevi zraci i ritmična škripa nepodmazanih ljuljaški...
"Ja ništa ne bih menjala.", rekla sam.
"Znam.", odgovorila mi je.
Sledeći post je moj 100. post! Očekujte ga tamo 30. juna!

8 comments:

Стефан Јањић said...

Лепо је што си пронашла мало времена и за љуљашке и небо :) Пролазиш :) Ја једва чекам да прође. А када прође и ако све буде у реду, вероватно нећу моћи да схватим да је најдужи распуст у животу почео :)))

ТоМЦаа said...

Упадаш сто посто, у великом стилу! ;)

А лето ће се већ склопити само од себе. Тренутак је важан. И добро је што си самоуверена. Прођеш тамо и онда се препустиш лету и овим повременим ведрим данима. Блаженство... Хоћу и ја!

Kreativna dušica said...

Ostani samouverena! Dobro je to ;)

Srećno...

SMiliCa said...

Браво за стотку. Уживала сам у сваком посту подједнако, стварно си мајстор :)

Љуљашке су управо оно што нам свима треба. Чешће. Ја то баш често радим у последње време. Надокнађујем што се нисам довољно љуљала кад је било време. Предивноооо је :)

Пријемни. Фармација. Срећно, по стоти пут! :)

Retka Zverka said...

Samo kratko, srećno na prijemnom, bez frke i panike i ulećeš na keca. :-)

Ivana Mladenović said...

Hvala vam svima!
Da, sledeći je već stoti, hvala Milice, zaista mi imponuje tvoje mišljenjem, i stvarno mislim da je najbolje da taj stoti bude rezultat sa prijemnog.
Hvala svima još jednom na podršci!
Ma da, ja se uvek trudim da ne zaboravim na te neke sitnice, kao što je ljuljanje, ili osmeh neki, sa kojim je uvek lakše, imam i uspone i padove, znamo se, šta da vas lažem sad, ali trudim se uvek koliko god mogu!
Uživajte i vi, zaboga uvek se nadje vremena za sitna zadovoljstva! Nemojte ni da me ubedjujete u suprotno!
A, da, Stefane, zanimljivo je to da svima nama koji spremamo prijemni ne deluje stvarno da je sve već gotovo, da će prijemni da prodje, ali svi do jednog ne verujemo, s kim god sam pričala!

Emotivna said...

Joj,ja odavno nisam imala ,,ništa ne bih menjala'' trenutak.:(
Ali drago mi je da ti jesi :)
I zadrži ga,što duže,i dok prođe prijemni i budeš primljena proći će nekoliko treptaja oka,i već si na sigurnom,a onda imaš celo leto da proslaviš ostvarenje snova.Keep like that :)

Владимир Нимчевић said...

Шта да ти кажем? Дабогда сломила ногу :D