Friday, October 22, 2010

Ništa ja ne znam...

Prošlost:
Moja poslednja veza u svega nekoliko rečenica. Kurac se nema da se ima, kurac se ima da se podeli sa svima! Njegovo vidjenje veza uopšte, a i života uopšte. Nisam rekla da je široko vidjenje. Zapakuj ti to nazad, dečko, nisam kupac. Nisam volela da delim svoje igračke sa drugim devojčicama ni kad sam bila baš mala a kamoli sad.
Sadašnjost:
A ja sam se zaljubila. Da, posle par godina sigurno, onako istinski. Upoznala sam nekog. Nekog dobrog, možda i previše dobrog. Problem je samo što ja i ne umem da se igram sa dobrim dečacima. Nikad nisam ni imala priliku da naučim.
Budućnost...?

7 comments:

Retka Zverka said...

Ivanke, igraj se malo sa tim finim dečkom. Ionako je onakih baraba što šetaju udove i dele radosno sa svima najviše. Cmok i bez sekiracije, moliću lepo. :)

Ivana Mladenović said...

E znala sam da ćeš ti, Zverko, razumeti. :)
:* i tebi

SMiliCa said...

Najvažnija je sadašnjost. Šta je bilo, ostavi iza sebe(i nemoj zaboraviti da naučiš nešto iz greške), a ono što dolazi će svakako da dođe, pa se nemoj oko toga ni brinuti.

Možeš ti to. Srećno:)

Krvolocna Barbika said...

Been there,done that :D Kapiram skroz.Kratko i jasno.
I ne trebas da budes kupac :D

Ivana Mladenović said...

Pa Milice, to što naučiš jedino i ostane posle takvih neuspelih veza, tj pamet u glavi! :)
Barbiko, dobrodošla! Pa realno veliki deo nas has been there.

Kajzer Soze said...

U,ja samo mogu da ti kažem - srećno.
P.S. Kurac se ima da se deli sa svima - hahahahahah!

Ivana Mladenović said...

Kajzer što se tiče tvog p.s.-a ne mogu da uzmem sve zasluge, moram ipak da pripišem makar jedan deo vlasniku pomenutog organa, ja sam samo to malo doradila ubacivši kurac tamo gde je kod njega stajalo srce! :D