Tuesday, April 13, 2010

I nisam sama

Kiša... Ponovo. Hodam sama ulicom. Ponovo. I razmišljam. Ponovo. Volim to. Mislim da sam najmanje sama baš u tim trenucima. Zapravo ovih dana i nisam sama.
Nije tako teško reći sama sam, i sa vama i bez vas, okrenuti im ledja, i isključiti se iz svega, teško je ostati čak i kada znam da sam ponekad zaista sama. Ostati. Ostati i voleti! A volim. Volim ja moje devojčice drage. I ostala sam! I nisam se pokajala! Šta više nisam bila sama!
Sa Nadjom sam provela uskrs na keju, vozile smo bicikle, leškarile po travi i klupicama, pevale neke naše pesmice, i uživale u Suncu... Izlazile smo, išle na svirke, i na štiklicama, i u patikama, nas dve smo igrale uz neke naše pesmice i dnb.
Kod Eme sam bila u gostima, pričale smo, i pričale, i pričale, do kasno u noć, kao i uvek, igrale karte, šetale, brale hoću-neću cvetiće, išle smo i u biblioteku neki dan, u čitaonicu...
Sa Mic sam sedela na kiši i pričala, neki dan, i išle smo i na kafu, i izlazile, i sa Nadjom, a i samo sa mnom, i ručkale krofne u dva ujutru, i celo jedno veče gledale neke stare slike, i pričale...
A mama? Mami je bio rodjendan. :) I to jubilej! Zazvonila sam sa ružom u ruci i kartama za koncert Ivana Bosiljčića! :)
I volim ja!

3 comments:

Emotivna said...

Moja mama jako cesto ponavlja ,,Um se gradi u tisini,a karakter u drustvu." Vidim da ti to koristis na pravi nacin,nadam se da cu i ja uskoro nauciti.
Mami cestitke za jubilaran rodjendan,tebi za divne drugarice,i za sposobnost da nesavresene ucinis savrsenima svojom ljubavlju :))

Ivana Mladenović said...

E ovo mi se dopada, ne znam jesam li čula nekad pre tu misao "...da nesavršene učiniš savršenima svojom ljubavlju."

Emotivna said...

Biće da jesi,jer sam je i ja ukrala,a čula sam je milion puta.Ja to,čini mi se,više ne umem,ali sve se da popraviti :)