Tuesday, May 25, 2010

Papagajeva teorema

"Možemo da napravimo malu pauzu."
"Možemo..."
U rukama je nosila neku knjigu i počinjala priču: "Čitam je u slobodno vreme... Počela sam prošle godine, doduše. Papagajeva teorema. Zanimljiva knjiga. Nas nisu svemu tome ni učili. Jesi li znala da postoje prijateljski brojevi. Da, 220 i 284, na primer, su prijateljski brojevi... I još pregršt teorija i detalja iz istorije matematike...
Eto, odmorile smo se malo od matematike, doduše uz matematiku, sad možemo da se vratimo matematici."
Nasmejale smo se obe.
Mnogo mi je draga!
Ne mogu da zamislim nijednu drugu osobu s kojom bi mi ova priprema za prijemni iz matematike bila tako prijatna.
A i znamo se već duže vreme, i ja znam koliko je ona dobar i profesor, i divna osoba, i koliko mi je samo draga, i znala sam da je ona prava osoba za to, i da ću morati da je zamolim da se spremamo za prijemni, iako se ona time zaista ne bavi.
Malo pomalo, od januara pa na ovamo, koliko već radimo na prijemnom, ponešto obnavljamo, ponešto je već tu, nema potrebe za obnavljanjem, ponešto se i nauči, ono što se nikad nije znalo, nego se tako uvek provlačilo nekako, nekad smo ostavljale pojedine zadatke da prenoće, nekad se nervirale zbog grešaka u zbirci, nekad smo se radovale kad sve ide glatko...
Nedostajaće mi kad sve ovo bude gotovo!

6 comments:

Emotivna said...

Čula sam za Papagajevu teoremu,kažu da je fantastična..Spremam se da je pročitam sad,na leto.
Drago mi je što imaš takvu osobu,ja sam imala par ali sam ih izgubila kad je ,,sve prošlo''.I nedostaju sad,ali ti to možeš da promeniš održavajući kontakt i sećajući se ovih trenutaka.:*

ТоМЦаа said...

О "Папагајевој теореми" не знам пуно, кренуо сам да је читам па сам одустао.

О односима са професорима знам мало више. Емотивна је у праву, имамо слична искуства. Ипак, ако је све тако, сигурно можеш остати у контакту са њом, макар повремено. :)

Стефан Јањић said...

Онда наставите да вежбате, невезано за пријемни! :)

SMiliCa said...

Знам како је кад успоставиш изузетно пријатељски однос кроз часове. И ја сам се веома спријатељила са наставницом свирања. Стално планирам да напишем нешто о томе, али не знам још како. Права је милина познавати такву особу!

Желим ти сву срећу на пријемном!

Kajzer Soze said...

Ivana...???
Izgleda da je neko kidnapovao...

Ivana Mladenović said...

Hvala puno! Računam na tu sreću! :D
Nisam, nisam kindapovana, hehe... Evo radim na tome, piskaram nešto! :D