Monday, November 15, 2010

Možda nije dovoljno živeti?

Možda nije dovoljno vidjati nekog svakog dana da bi bili prijatelji?
Možda je dovoljno vidjati nekog i jednom u par dana, nedelja, meseci i biti prijatelj?
Možda nije dovoljno vidjati nekog svakog dana da bi bio zaljubljen?
Šta ti radi nova simpatija?
Ništa, mama. Baš ništa!
Možda je dovoljno vidjati nekog jednom u ko zna koliko i biti zaljubljen?
Možda nije dovoljno reći ovo je poslednja pesma o njemu?
Možda nije dovoljno reći?
Možda je nekad dovoljno samo ćutati?
Mogu li ja večeras samo da ćutim? I možda sanjam?
Možda nije dovoljno sanjati da bi znao živeti?
Povlačim jedan za drugim dim cigarete. I? Ne osećam ništa. Shvatam-sanjam. Moj mozak ne može da mi pruži onaj originalni trip jer nikad nije iskusio zadati trip.
Jebote, Ivana, pojma ti nemaš!

10 comments:

Retka Zverka said...

Možda je najbolje ne viđati nikoga - neko vreme?

P. S. Captcha kaže "hanged". WTF.

Ivana Mladenović said...

Pa problem je što se ja i ne vidjam ni sa kim, makar ne u tom smislu.

Retka Zverka said...

Nisam mislila na muškarce, nego uopšte uzev. Ako opet nisam promašila temu. :)

ТоМЦаа said...

Да ли је икада ишта довољно?

Ivana Mladenović said...

Ova vidjanja pomenuta su neka sa onim pravim drugaricama koje sad zbog novonastalih obaveza na fakultetu ne vidjam onoliko koliko želim, a neke na fakultetu vidjam svakog dana a shvatam da su samo tzv drugarice, to sa novom simaptijom je i ionako sve drugarski, one stare više i ne vidjam, ali i dalje su mi drage...
Kud ćeš manje vidjanja?
P.S. Nije valjda dotle doš'o moj blog?

Retka Zverka said...

Ne znam, nije na meni da tu budem merodavna. Ja sam baksuz, tako da je svako moje mišljenje užasno subjektivno. :)

Ivana Mladenović said...

Tomcee, ljudskom rodu, nikad ništa! Takvi smo!
Ma potražićemo onda objektivno mišljenje nekog psihijatra.
Zdravo, ja sam Ivanin blog i nosim se mišlju da se obesim.
Nemam ja kintu za takve zajebancije, za takav luksuz da mi se i blog bedari. :)

Стефан Јањић said...

Стил писања ти се много пролепшао. Баш је лепо читати те :))

Ivana Mladenović said...

Al' me nahvali. :) Hvala, Stefane!

Darko Jovanov said...

Ево, код мене је ствар оваква - ређе се виђам са многим људима, некe због њиховог посла, неке због мог (или опет њиховог) факса, неке због трећих обавеза. Пријатељство не тражи константно окопавање да би било плодно. Ако је право, то јест. Што би Меша рекао - "несрећа истопи све осим злата". ;)