Thursday, November 11, 2010

Mešam gradivo...

Počela sam da noću sanjam zadatke, formule, jednačine hemijskih reakcija...
A za vreme časova? Za vreme časova slušam o hemijskim vezama, a razmišljam o nekim drugim vezama. I zamišljam njega, kao od majke rodjenog. Ona anatomija loše utiče na mene, šta ću?! Mada i to je sve hemija. A onda razmišljam, a sat? Da li bi mu ostao sat na ruci?
Pomešaše mi se oni noćni snovi i misli sa ovim dnevnim. A tek hemija sa anatomijom, skroz!
A ja bih samo da se pomešam sa njim. Jer slično se u sličnom rastvara, kaže hemija. A i anatomija nema ništa protiv.

5 comments:

Emotivna said...

Joj, divno ! Divno, divno, divno :))

Alex said...

hehe...
Svidja mi se :) :)

Emotivna said...

Imaš nagradu na mom blogu ;)

Ivana Mladenović said...

Pa malo razonode nikad na odmet, šta drugo da vam kažem! Moram malo da obojim ove studenske dane.
Nagrada? Za mene? Hvala, dušo! :)

SMiliCa said...

Hehe, simpatičan post :)

Dešava se svima...