Sunday, December 19, 2010

Pfff... Velika stvar!

Brzo mi prolaze dani. I tako nailaze neki novi dani s kojima ponovo ne znam šta ću. Još manje šta ću sa sobom tih dana. A tek šta ću sa drugima. Jer me nekako svi nerviraju.
Neke sitnice me vade s vremena na vreme, ali samo na kratko.
Ustajem jednog jutra, dižem roletnu i vidim kako se ulica beli u nedogled. Sneg! Ne da me je oraspoložio. Kao malo dete sam se obradovala.
Ali me ponovo neke druge sitnice iznerviraju i vrate na početak.
I ponovo čekam neke treće sitnice koje bi me povadile.
Da li me to čini jadnom?

8 comments:

ТоМЦаа said...

Не, заправо живот и треба да чини низ ситница. Само би мало више требало да обраћаш пажњу на ситнице које те чине срећном, а мало мање на оне које те нервирају. Биће ти лепше ;)

Ivana Mladenović said...

Ne umem! Zato se i nerviram.

Retka Zverka said...

Mislim da te to čini ljudskim bićem. ToMCaa ima pravo kada kaže da težište treba baciti na sve te "sitne" stvari koje te uveseljavaju. :)

L said...

Naravno da te ne cini jadnom... Jer kad bi to bilo tacno onda bih i ja bila jadna, i dve moje najbolje drugarice... Uglavnom mnogi ljudi koji me okruzuju!
Medjutim ja potpuno razumem da ne mozes da se skoncentrises na ono pozitivno jer da bi meni bilo lepo ne sme postojati ni jedna negativna sitnica!

Moramo to da korigujemo :) da nam bude lakse :)))

Pozzz

Стефан Јањић said...

А јако је забавно кад на Фејсу крену статуси "Снеееег", "Снеееееег пада", "Види, пада снееееег" Смор :/ Чекам пролеће.

Ivana Mladenović said...

Stefane, to je bio i moj status tih dana kad je padao sneg. :p I jedva čekam ponovo da pada.

SMiliCa said...

Имаш фејс? :)

Ја, немам појма зашто, увртела да немаш. Хех, па добро :)
И ја се радујем снегу! Мислим да је снег неки благослов који нам пада с неба.

Иначе, свиђа ми се како је Томцаа објаснио. Само слушај њега и биће све ОК :)

Ivana Mladenović said...

Imam fejs, Milice. :)
Zverko, Milice, trudiću se da stignem, što bi ToMCaa rekao u interval (0,π/2) sinusoide. Tu je nekako najbolja, pozitivna je i stalno rastuća. :)
Lara, dobrodošla. Radi i ti na tome.