Tuesday, December 7, 2010

Kako se poruše sni a isto smo sanjali...

Sasvim neprimetno umireš. Umireš po drugi put. Ne znam kad me je više bolelo. Onda, pre osam godina, kada sam stajala sa grumenom zemlje u rukama, stežući ga čvrsto i ispuštajući najzad medju prstima ono što je od njega ostalo kad su me nečije ruke naglo povukle unazad, sklonivši me sa te hladnoće. Ili sada. Sada kada osećam da umireš ponovo. Ovoga puta u meni. Svaka naša uspomena, tvoja i moja, padajući u zaborav ostavlja za sobom prazninu koja se ubrzo ispunjava bolom. Uspomena mi već nestaje. A bol? Ne znam gde ću više s njim!
Suze me preplavljuju dok najzad ne skliznuše niz obraze.
Tata, nadam se da ćeš mi oprostiti. Ja ne mogu. Ali ja sam uvek i bila stroža prema sebi nego što si ti bio.

3 comments:

Emotivna said...

:*

Стефан Јањић said...

Баш сам се и ја данас расплакао због своје покојне баке... И схватио како успомене нестају. Нажалост.

Ivana Mladenović said...

Nervira me to što htela ne htela zaboravljam, i zato me nerviraju i sve reči utehe, naročito one tipa uvek će živeti u tvom srcu, i svi ti klišei. I sve nervira ovakvim danima!
Emotivna, dušo, :*