Thursday, December 30, 2010

Dragi Deda Mraze...

Ivana (7 godina): Dragi Deda Mraze, želim bicikl za Novu godinu. Vozila bih ga sve vreme! I da imam sve petice.

Ivana (17 godina): Dragi Deda Mraze, želim bicikl dečka, nekog od onih mojih smotanih, za Novu godinu. Vozila bih ga sve vreme! I da imam sve petice.

Ivana (18 godina): Dragi Deda Mraze, želim dečka, nekog od onih mojih smotanih, za Novu godinu. Vozila bih ga sve vreme! I da imam sve petice.

Ivana (19 godina): Dragi Deda Mraze, želim dečka za Novu godinu. Vozila bih ga sve vreme! I da imam sve petice....Ma da si ti živ i zdrav!

10 comments:

Emotivna said...

Ahaha, jooj :) Slatko :)

Mara said...

Dakle, na "vozila bih ga sve vreme" deo sam pala. :)
Simpatična retrospektiva, nema šta. :))

Retka Zverka said...

U trenutku sam se prepala, da ne ispadne: želim dečka, bilo kakvog, samo daj. :)) Zezam malo. Simpatično!

Ivana Mladenović said...

Hvala, ženske, ljubim vas i želim vam sve najbolje u Novoj godini i uživkajte u predstojećim praznicima! :*

Mic :) said...

volim te! :*

ТоМЦаа said...

Пошто се Деда Мраз обрадовао овој последњој жељи, можда и поради на неким твојим жељама, макар и оним које му ниси саопштила :)

У нади да хоће, срећна ти Нова година!

Tea de Merso said...

Veoma simpatično, dopada mi se :)
Btw ja sam Tea :)

SMiliCa said...

Срећна Нова :)

Хм. Једном сам заиста написала писмо деда Мразу. Било ми је осам или девет година, тако нешто. Пожелела сам здравље за целу породицу, неку смешну торбу и књигу. Не бих ни знала за то писмо да га нисам пронашла пре три године ;) Написала сам "Иако знам да не постојиш, пишем ти ово писмо..." Хех ;)

Ivana Mladenović said...

Tomice, možda, neka ih ispuni drugima, vama meni dragim osobama prvenstveno! :) To je moja jedina želja.
SMilice, hvala, sve najbolje i tebi u Novoj godini. Nije bitno da li veruješ u Deda Mraza ili ne, uvek neka želja ispliva u ponoć. Ali ipak, čisto da znaš, Deda Mraz postoji! :)
Drago mi je Tea, dobrodošla. :)

Unknown said...

Hahaha I would ride him all the time! Nedostaje mi gimnazija!