Wednesday, January 13, 2010

Još uvek sanjam

Vikend. Ove subote. Noć. Ali veoma prijatna i topla noć. Hodam lagano ulicom i odjednom začujem tu pesmu. Mislim da je čujem u svojoj glavi. I inače mi je u glavi veoma često. Ne, ne, Ivana, neko te zove! Nisam se još navikla na ovaj novi telefon. Prestade. 1 propušten poziv 2:54. Ko bi drugi nego moji. "Evo, stižem za 5 minuta!", javila sam se da ne brinu.
I sad sam se navukla na te stihove: I opet se pitam, po ko zna koji put... A onda mislim, ako te ponovo budem sreo, ako te ponovo budem... Play. I ponovo se zavuče ta melodija u svaki ćošak ulice, u mene. Hodam ulicom, raskopčala sam kaput, toplo je, mesec je savršeno lep, polumesec zapravo, čuju se i vozovi, štiklom pratim ritam i pevušim, a osećam kao da sam sama na celom svetu. Izabrala sam duži put do kuće. Zašto? Zato što ga još uvek sanjam! Jeste, da, sanjam ja još uvek kako prolazim "onom mojom" ulicom, sa tobom. I pogubih se ja tako načisto u tim stihovima... U svojim mislima.
"Rekla si da stižeš za 5 minuta!" Ups! Malo sam se izgubila!
I sutradan čujem da Galija peva večeras u svom rodnom Nišu! Pošto niko drugi nije hteo moj Vlada će da me vodi! Nije za dž on moj omiljeni brat! I srećna vam srpska Nova godina!!!
A ja... Pa... Još uvek sanjam!

7 comments:

uncafediarte said...

Srecna Srpska Nova godina i praznici.
pozdrav

ТоМЦаа said...

Сањаш, а? :)
Само, морам ти рећи да је стварно супер кад тако понекад одлуташ, то ми је баш познато. Мораћу ја мало, нисам одавно, ваљда због обавеза, шта ли је...
Поздрав за Ниш!

Стефан Јањић said...

Срећна Српска Нова! :)) Све најбоље- сањај и даље :)))))

Ivana Mladenović said...

Hvala na lepim željama i pozdrav iz Niš!
A naravno da ću i dalje da sanjam, ne mogu da se oduprem tome, i kad kažem neću više, ja opet sanjam!

Kajzer Soze said...

Zanimljiv ti je i simpatičan blog, samo imam zamerku - fali ti link za praćenje :-). Pozdrav!

Ivana Mladenović said...

Mislim da sad postoji i ta opcija, da ne bi bilo zamerki na samom početku!

Kajzer Soze said...

E, super. Mnogo je lakše ovako, nego unositi url svaki čas u listu blogova. Pozdrav,još jednom.