Thursday, January 7, 2010

Božić

Badnje veče i Božić! Moji najdraži praznici, oduvek! Nekako je uvek tako prijatno! Srećni praznici svima!
06.01. Vera i ja smo po tradiciji mesile pogaču, večera je bila savršena, čini mi se nikad lepša, raj za čula, i pastrmki, i hleba, i vina, svega je bilo taman koliko treba, što se meni izuzetno dopalo, ne volim prenatrpanost, Vera je izvukla paricu pa sam na osnovu toga u šali zaključila da ću ove godine samo s njom da se družim! :)
07.01. Bane i ja smo se trudili da budemo položajnici, valjda smo bili uspešni, ipak, častili su nas. A sad, moji me čekaju, ručak me čeka... Nastaviću kasnije.
kasnije: malo posle ponoći...
I eto, i Božić je već za nama! Nadam se da ste ga proveli u slozi i veselju! Čestitke sa svih strana, neke i neočekivane, ali sve su dobrodošle, meni jednako drage. Moja porodica, i uža i šira, i svega i svačega, tj dobre klope... Čak se i Garislava ogrebala i smazala sa jedne od tacni kolače dok mi nismo gledali, bajadera je u pitanju, ponosno se oblizivala narednih 10ak minuta.
Ženski deo familije, baka, mama i ja smo veče provele naravno uz Ranjenog orla.
P.S. Primetila sam da mi je nedostajao sneg!

5 comments:

Владимир Нимчевић said...

Hristos se rodi! :)

Стефан Јањић said...

Све најбоље :))

Ivana Mladenović said...

Hvala! :)

Ivana Mladenović said...

Primetila sam da mi je ovo jedini post u 2010. godini!

ТоМЦаа said...

И ја сам то приметио :) Срећан Божић!