Thursday, December 31, 2009

Poslednji post u ovoj godini


I baš smo sinoć pravile rezime protekle godine Mic i ja, i sve u svemu i nije nam bilo tako loše, shvatile smo da se pamte samo oni lepi trenuci i naravno ona veća bedarenja, ali dobro, to je to, tako to ide! Spisak želja od prošle godine? Meni se moje nisu ostvarile. Njoj skoro sve jesu. Verovatno zato što sam ja zaželela nešto što nije ni trebalo!
Ove godine imam samo tri želje. Prva i ubedljivo najvažnija je da postanem student farmacije! Pod brojem dva svim mojim dečacima, koji su imali i različita, a ponekad igrom slučaja i ista imena, koji su bili sve, samo ne moji, želim puno sreće i sve najlepše u životu! Zbogom moji dečaci, ljubi vas Ic, i ostavlja za sobom u 2009. godini! I na kraju ne mogu a da ne poželim sebi nekog novog dečaka kog ću za godinu dana po starom dobrom običaju zaželeti da zaboravim!
Mojoj porodici, prijateljima, svima vama koji ovo čitate želim takodje puno zdravlja pre svega, puno, puno sreće, i uspeha u svemu što započnete, i naravno nikad ne zaboravite 14/5 jeste 5! :)

5 comments:

ТоМЦаа said...

Пошто сам ово прочитао, не могу а да се не запитам шта је оно са 14/5...
А око овог осталог, желим ти наравно све најлепше у овој новој 2010. години и да дате 2010. успеш у испуњавању свега што си себи пожелела. Па и нека се која потајна жеља више испуни, три жеље заиста нису пуно за период од једне године. Бар кад су краткорочне жеље у питању :)
Пуно поздрава из топлог децембарског Параћина у коме се ја захваљујем Богу што сам коначно код куће...

Ivana Mladenović said...

Hvala puno na lepim željama! Drago mi je da si kod kuće, uživaj, lepo se provedi i odmori malo i naravno sve najlepše u Novoj godini, da ti se ostvare sve želje, a snovi samo poneki, bolje ne svi :)!
A ja sam profesoru hemije koji me sprema za prijemni ispit na pitanje koliko je 14/5 odgovorila 5. Neka nova matematika! I sigurno se pita čovek kako li ću ja uopšte da položim prijemni kad se polaže i matematika! :D

ТоМЦаа said...

Додај на обе цифре по 1 и заиста ћеш добити 5 ;)
Хвала на лепим жељама, а што се снова тиче, не бринем се... Па и ако се неки остваре, бар ћу гледати на youtube.com своје снимке (многи од њих су везани за нешто што се обично снима) ¦D

Dejan Pejčić said...

Heeeeej!
Smešna Nova godina!!
Da ti se ostvare navedene želje (a i još poneka pride ;)

Стефан Јањић said...

Зар није 14/5 8?! :)))
Супер си :) Срећна нова година!