Sunday, February 28, 2010

Ima i mene ko da čuva

"Garislava, ljubavi moja! Jel ti se dopala pita? Znam da jeste! Mnogo te, bre, volim, tako blesavu!", mazila sam je, dok mi je ona ljubila ruke.
Morala sam da častim svoju Garislavu pitom! Zaslužila je! Definitivno!
Situacija sinoć:
"Čuva svoju gazdaricu, nema šta!", rekao je.
"Da joj nije mene...", smejala sam se.
"Ne, ne boli me."
A ja se samo smeškam, u sebi umirem od smeha, i samo se mislim čime da častim Garislavu za taj pametni potez.
Ugrizla ga je!
Pametna je na gazdaricu. :)
Nije mu ništa, malo je naoštrila zubiće o njegovu šaku, levu, čini mi se, ali stavila mu je do znanja da vodi računa, i da me ona čuva!

3 comments:

ТоМЦаа said...

Паметна куца :)

Ivana Mladenović said...

To joj je ja mislim jedan od najpametnijih poteza u životu, za sada. :)
Kako ga je samo gricnula!
Nije ga povredila, taman posla, ali taman onako kako treba.

ТоМЦаа said...

Чисто да остави потпис да уколико дечко покуша нешто лоше има њој да одговара :D