Wednesday, February 17, 2010

Ruke im se pozlatile


I činim sebi! Skroz! Čine mi i drugi! Niko nikada nije učinio da se osetim tako posebnom! Samo njene ruke tako dobro znaju šta mi prija! Meni čak nije bilo potrebno dva puta reći skini se i lezi! Ma vodila bih je kući! Činim sebi, nema šta! Čak mi i Nadja pravi društvo! Bile smo, izmedju ostalog, na masaži, fenomenalno je! Doćićemo ponovo, rekle smo! I hoćemo! Provele smo skoro ceo jedan dan u kozmetičkom salonu, pa pošto nam je to bilo malo još jedno poslepodne. :) Uživale smo samo tako! Potrošile smo parice samo tako. Nego jesam li rekla da smo uživale samo tako? :) I da smo lepe samo tako!? Takve "sitnice" čine jednu ženu ženom.

6 comments:

ТоМЦаа said...

Треба себи посветити мало пажње :)
Ја сам себе ових дана обрадовао спорим и нешто обилнијим и разноврснијим оброцима у којима заиста уживам (просто невероватно). Зато сам ваљда ових дана и срећнији.

Наравно, свако има своје начине :D И да, супер ти стоје наочаре, не бих ту ништа мењао (овај коментар можда и не припада овде али свеједно) :)

Ivana Mladenović said...

Treba, treba s vremena na vreme se podsetiti da je lepo živeti! :D
Jaooo, hvala na komplimentu, moram priznati da mi je jedan od najdražih u skorije vreme! :D

SMiliCa said...

Слажем се свакако. Такве ситнице нас чине женским бићима. Не треба претеривати, али без тога се не може :)

Ivana Mladenović said...

Mnooogo je lepo bilo! Toplo preporučujem svima!

Unknown said...

Vaistinu je bilo lepo!

Ivana Mladenović said...

Ja mislim da idemo uskoro ponovo!