Thursday, February 11, 2010

Pa vi ste kratkovidi?



Nikad do sad za svojih devetnaest godina nisam bila kod oftalmologa. Za sve postoji prvi put.
Lepa ordinacija. Zanimljivi oni instrumenti, aparati, a i sam pregled, gledaš tamo u neka slovca, u neku kućicu koja se udaljava, i približava, muti se i bistri, pa onda ne smeš da trepneš da bi ti izmerili očni pritisak, ali kako da ne trepneš kad ti iznenada dune neki vazduh u oko, pa onda mora da se ponovi jer trepćeš, i onda ti stave neke kapi u oči i čekaš, čekaš, čekaš da ti se prošire zenice, a tebi dosadno "Ja ne primećujem da se išta promenilo!" gundjam ja, "Kako ne primećuješ, oči ti k'o u mačora!", odbrusila mi je majka, i onda ja nisam mogla da prekinem da se smejem, i baš tad me je sestra pozvala da se još malo gledam sa docom u oči i čitam tamo neka slovca i gledam kućice. I lep je to posao, mogu vam reći, lepo zanimanje oftalmolog.
I tako se ja sada gledam u ogledalu, i čudno mi je, teško mi je da se naviknem, još teže da poverujem da je to sada definitivno, i da će svakoga dana na licu da mi čuče naočare. Preporučeno mi je da ih nosim stalno, jer je dioptrija, doduše mala, u minusu.

3 comments:

Јован Т. said...

Welcome to the club!

О којој диоптрији се ради?

Ако си зенице ширила преко дана и још док је напољу све било снежно бело, верујем да је било весело :).

Стефан Јањић said...

Када се год уплашим за своје учи, зубе, кичму (etc) увек тешим себе да ће наука толико узнапредовати да такви проблеми више неће мучити људе у будућности. Уверен сам да ће се пронаћи нешто боље, неприметније, корисније и лакше од наочара.

Како год, лепо ти стоје :)

Ivana Mladenović said...

Jovane, zar ti nosiš naočare? Nešto se ne sećam da je tako.
Ma mala je dioptrija, 0.5 ali sa nekim cilindrima, čemu god to služilo. :)
Nije bilo veselo, uveče sam širila zenice, u 19h sam imala zakazano, tako da mi nije teško palo, sve mi je bilo manje više normalno, osim što se ne vidi na blizinu, htela sam ja da gledam i Tv i sve kao i inače, nego moji se razvrištaše pa sam otišla da spavam.
I ja se, kao i ti Stefane, uvek uzdam u nauku, a i inače već postoje sočiva, mada sam ja lično više za naočare, mislim da čak postoji i laserska korekcija vida kao mogućnost, ali ko zna kako to sve ide. Hvala na komplimentu :)