Sunday, February 7, 2010

Ic, pokloniću ti nebo!

19! Zvuči mi divno! Izgleda primamljivo! Stoji mi fantastično! Taman mi je! Za sad samo probam pred ogledalom, još joj nisam dorasla, ali moćiću da je nosim od 19. februara i da se njome razbacujem! 19. februara punim 19! Poslednjih godina sam bila neraspoložena po jedno mesec dana uoči svog rodjendana, hvatale su me neke bubice, suze i suzice, neraspoloženje kao tematika... Ove godine? Ove godine sam srećna! Ne pamtim da sam se ijednom rodjendanu ovako radovala, kao ovoj devetnaestici! Najlepše moguće godine! Dovoljno sam odrasla, mogu da budem šta god poželim. Kada poželim devojka sam, pozovem drugaricu, jednu, drugu, treću, našmikam se, po želji naravno, obujem štikle, po želji ponovo i izadjem, "Ne, ne znam kad ću se vratiti!", a kada poželim ponovo sam devojčica, bilo vesela kada se igram sa Garislavom, ili sednem Veri u krilo i pričam joj kako sam srela simpatiju i to dva puta u istom danu, "Zamisli, Vera, kako je sladak!", bilo da se nadurim i onako detinjasto zalupim vrata, zatvorim se u svoju sobu i razmišljam, čitam, pišem, jer mi sve i svako smeta! Ceo svet mi je na raspolaganju!
Radujem se!
Tim povodom februara ću ovde, na mom blogu, kao poklon samoj sebi, objaviti specijal od 19 postova, nešto kao ciklus >sa svojih 19 godina...<, i pisaću o svemu što mi je obeležilo protekle godine, sa ipak najvećim osvrtom na ovu poslednju, o tome šta jesam a šta još uvek nisam doživela sa svojih devetnaest godina! Da, naravno, postoji tu i jedna začkoljica, zabranila sam sebi i najmanju količinu tuge, sete i tome slično! Nema toga, protiv pravila igre je!
Rešila sam da ove godine činim sebi, udovoljim neke svoje želje i željice, da poklanjam sebi, što više mogu, izuzetno darežljivo se osećam, zapravo.
Neka ovaj post bude prvi u nizu poklona!

8 comments:

Emotivna said...

Divni su ti pokloni,jos divniji nacin na koji ih sebi poklanjas!A zelim ti da ovo "ucinicu nesto sa sebe" ne ostane samo virtualno obecanje,nego da se i ostvari!:) :*

Ivana Mladenović said...

Pa nadam se da će sve biti u redu, i da ću uspeti da sebi učinim! Več imam u glavi napisano 10ak od ovih 19 najavljenih, sugestije su dobrodošle, čak i želje, o čemu biste da čitate tokom ovog specijala, pustite mašti na volju!

Стефан Јањић said...

ЈЕДВА ЧЕКАМ :)

Не сумњам да ће бити занимљиво. Можда да додаш пар реченица о музици, филмовима, књигама (...) који су ти обележили неки део живота или утицали на тебе :)

Супер си :) Честитам унапред :)))

Владимир Нимчевић said...

Vau, već devetnaest? Ah, ja sam tek nedavno, u decembru, napunio osamnaest :D Vala svi su me prešišali, ja sam ostao dete :)
Ajd, da vidimo i taj ciklus "sa svojih 19 godina" :D

Emotivna said...

Pa,ako vec pustamo masti na volju,licno bih volela da procitam nesto o stavovima koje si promenila tokom tih 19 godina i o stvarima koje si shvatila i naucila u zivotu...Znacilo bi!:)

ТоМЦаа said...

Ма само да си ти нама срећна и задовољна собом, а пиши о чему год хоћеш, радо ћу прочитати :)
Срећно!

SMiliCa said...

Ljudi samo govore o tvom blogu, a ja nikako da ga posetim.

Ivana, veoma si talentovana i dopada mi se tvoj stil. Želim ti puno uspeha i nakon devetnaestice, a od sad ću da pratim tvoj blog :)

Ivana Mladenović said...

Hvala vam svima što se sa mnom radujete! Ja se nadam da ću uskoro stići da nešto od toga odradim, jer u suprotnom ovim tempom februar će mi biti mali za 19 isplaniranih psotova!
SMilice dobrodošla! Čini mi se da sam bacila pogled na tvoj blog i ranije, ali mogu ja to i bolje!